woensdag 5 januari 2011

Bee

Gisteravond een super gezellige bee gehad bij Corry. Vèèèl te vèèèl chocolade gegeten maar het is ook zòòò
lekker. Dus Corry niet meer op tafel zetten als wij bij je zijn. (grapje).Corry was bezig met haar "leannes-house". Gerrie met een nieuw borduurtje, home van nenne design. Miny met een borduurtje, zie foto. Hennie met de Dear Jane , Anki met haar Mandela en ik heb het label aan de Sterren-quilt gezet. Al met al een productief avondje.
leannes house

home-nenne design

mandela

koffie en thee

label-sterren-quilt

sjaantje.


Zijn we weer een klein beetje op de hoogte, waar we mee bezig zijn.Tot slot nog een foto van mijn poppen verzameling van zelf drogend klei. Dit keer een waarzegster.

Ga ik afsluiten met :
  • Niet omdat het moeilijk is durven we niet, maar omdat we niet durven is het moeilijk

  •  Fijne avond allemaal.

    6 opmerkingen:

    Hennie zei

    Hoi Annemieke ja het was super gezellig en wat is je sterrenquilt super mooi ik heb hem goed kunnen bewonderen.
    Heb je mijn sjaantjes blokje gezien hij is klaar hoor ! ! !
    Groetjes Hennie.

    Wilma Kuin zei

    Wat een gezelligheid zo'n bee!! Heerlijk met chocolade. Wat wil een mens nog meer?
    Wat een mooie projekten komen er langs op de bee....

    Jane in Cumbria zei

    Leuk om ze weer zo bezig te zien! Ik zou er best weer bij willen zijn. Dat borduurtje van Gerrie lijkt me ook heel mooi, en de label van de Sterren quilt vind ik enig!
    groetjes
    Jane

    PASSIE FLOWER zei

    Ohoo, wat jammer dat ik niet meer bij jullie kan zijn.Prachtige wat er allemaal gemaakt wordt.
    We spreken gauwweer wat af, groetjes Warna

    Mascha zei

    Wat leuk om te zien waar juliie allemaal mee bezig zijn.
    Groetjes Mascha

    Karen zei

    Happy New Year Annemieke! I would love for you to join One Flower Wednesday. I see you have placed the logo on your sidebar and now all you have to do is on the Wednesday's you are posting about your flowers, you just have to be sure you sign in on the weekly sign in sheet, so other members know to visit. I look forward to watching your garden grow! :)