dinsdag 12 april 2011

Middagje Ity

Vanmorgen bij Jannie op de koffie geweest en daarna zijn we spontaan naar Delden gegaan. Eerst een lekker asperge/ham broodje gegeten met een koffie verkeerd. Daarna heerlijk geneusd in de winkel. Je mag overal aan zitten er wordt niet gekeken of wat van gezegd, lekker ontspannend. De volgende aankopen gekocht:


Rechts -Dear Jane en links -Klosjes.


Rood vilt voor de Visions of  Xmas en het borduur linnen voor het WC- patroontje.


Knoopjes voor mijn Dochter haar gehaakte bloemetjes, de knoopjes heten Oopsy Daisy`s. Hoop dat zij ze leuk vind.


Hier mijn klosjes, heb er een paar gemaakt om te kijken of ik het een leuk werkje vind en dat is het. Speciaal voor de vakantie. Ook nog wat vingerhoedjes geknipt en gepatcht en die gaan ook samen met de bloemetjes mee op vakantie, wanneer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit was het dan voor vandaag, ga over 50 minuten naar de Bee kijk er al weer naar uit. Fijne avond allemaal en tot de volgende krabbel.

Gr Annemieke.

Sluit ik af met :
  • Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg.
  • 7 opmerkingen:

    Treny zei

    hallo mieke, hier trijnie wildeboer uit duitsland begin mei ga ik met 3 patchworkvriendinnen een weekendje naar denekamp, om samen te frutselen maar ook leuke winkeltjes opzoeken natuurlijk. wat is dat voor een winkeltje in delden? en weet je misschien nog een paar leuke adresjes? mijn email treny@web.de ik zou erg dankbaar zijn voor een paar tips groetjes trijnie

    Debby zei

    Spontane dingen zijn altijd het leukst!
    Gezellig zo hoor.
    Je klosjes en vingerhoedjes zijn leuk!
    Ook de stofjes die je hebt gekocht mogen er weer zijn :)
    De bloemetjes zijn weer helemaal iets voor mij natuurlijk haha!
    Fijne avond met de dames..
    xx

    Ria zei

    leuke stofjes heb je weer op de kop getikt. Spontaan op stap gaan blijft altijd leuk.
    Je klosjes en vingerhoedjes mogen er ook weer zijn. Fijne avond op de bee.
    Gr Ria

    PASSIE FLOWER zei

    Wat een leuke stofjes. Je klosjes en vingerhoedjes zien er mooi uit. Ik weet nog niet of ik er mee begin.

    Miny zei

    Leuke stofjes heb je gekocht en voor Debbie leuke knoopjes, kan ze weer even vooruit.
    Was weer een gezellige avond met heerlijke koek!!

    Groeten Miny

    Hennie zei

    Mooi stofjes heb je gekocht, goed dat je je al voorbereid op de vakantie ! ! !
    Was weer gezellig gisteravond ! ! !

    Groetjes Hennie.

    Karen zei

    Loving the klosjes and thimbles!!!!