donderdag 19 januari 2012

Huisjes

Een kasteel  in het midden en de arbeidershuisjes er om heen. 12 zijn er gemaakt. Ik wilde met de meute mee doen, maar dat red ik niet. Moet het maar op zijn beloop laten en kijk wel op 31 December hoe ver ik ben.


 Het is wel een leuk werkje en zo kun je mooi je voorraad stofjes er door heen werken. Ik bouw gelijk om het kasteel heen en ook maar meteen de sashing er aan naaien. De hondjes zijn nieuwsgierig wie er nog meer komen wonen in de vesting, het is me een geblaf  vanjewelste.Maar ja ze moeten nog maar even geduld hebben, eerst moet er weer genaaid worden.



Dit zijn Jannie mijn vriendin haar huisjes, we gaan zo af en toe samen aan de bouw. Zij heeft voor vrolijke kleuren gekozen, wordt je blij van.
Prettige avond allemaal en de groetjes....Annemieke.

Sluit ik af met :  Denk goed na in het leven, want voor je het weet is de toekomst je verleden.

13 opmerkingen:

Miny zei

Je hebt al een mooi wijkje in elkaar, leuk!

Groeten Miny

Heleni zei

Oh wat leuk met dat grote huis er tussen.
Van je vriendin is tie ook erg leuk.

groet Heleni

Leonie zei

Wordt mooi, zeg!

qm zei

dat ziet er erg goed uit.
heb even een bouw stop door verjaardagen,maar het is zo leuk om al die huisjes te zien.
groet Anneke

Inge zei

Wat een mooi plaatje,al die huisjes bij elkaar. Mooi met die sterrenlucht.
De huisjes van je vriendin zijn ook erg leuk.

katrien zei

Leuke huisjes.

ook ik maak niet elke dag eentje hoor,benieuwd wie dit wel zal volhouden.

Hennie zei

Je hebt al een mooi straatje bij elkaar ! ! !

Fijn weekend Hennie.

Guusje, zei

Beide huisjes zijn mooi, en leuk om het verschil in stoffen te zien.

Erna Peekel zei

Leuk hè om het huis heen bouwen. Heerlijk al die hondenkoppies. De huisjes van je vriendin zijn leuk en vrolijk.

Groetjes,
Erna

Els zei

Je bent al een aardig eindje op weg, mooi zo met dat grote middenblok!!

Susan zei

Wow, you are doing a great job on those! I knew I'd never make one a day, so I didn't start, but I've saved the pattern for when I finish my hexagons.

Ria zei

Je gaat hard met je huisjes, vast erg leuk om te doen. Iedere keer als ik het zie wil ik ook, maar ja eerst iets af maken.
Fijne zondag,
Ria

Quiltpassion.blogspot.com zei

Mooi, je huisjes, die grote zal ik ook maar eens gaan maken, die doet het wel erg leuk, bij die kleintjes. Die van je vriendin is ook mooi, daar word je inderdaad vrolijk van.
En je spreuk van de dag is ook weer heel waar!
Groetjes, Cisca