maandag 5 november 2012

Dear Jane.

Hier een update van mijn Dear Jane in wording, tot zover ben ik gekomen, ik ben er vorig jaar mee begonnen. Ik doe het kalm aan en zie wel hoe ver ik kom.



Ben begonnen met de vierde rij en ga gestaag door...///|||\\\


Wil ik je nog een foto laten zien van een huis in Engeland die ik met de vakantie genomen heb, vind het zo mooi het is net het clamshell"""""" patroon.



Toen we met onze kleinzoon in "Oranjestad" waren hebben wij aan deze tafel wat gedronken.



Allemaal nog een gezellige handwerk week en wie weet tot gauw.
Groetjes Annemieke.

Sluit ik af met : Probeer toch van het landschap te genieten, ook al moet je een omweg maken.

11 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Ziet er schitterend uit
fijne maandag groetjes Joke

Miny zei

Kon nog net voordat we morgen bij jou komen ;)) laat dan je DJ even zien, mooi hoor.

Groeten Miny

Miny zei

Sorry Annemiek ging iets niet goed.

Tot morgen

Lida zei

Langzaam maar zeker dus! Ziet er prima uit! Groetjes
lida

Ellen zei

You are making wonderful progress on your DJ. I need to start working on mine again. It has been waiting patiently.

petronella zei

Gaat goed, je Dear Jane!! Moet er ook eens mee verder! Maar er komt iedere keer iets tussen, eerst maar m'n laatste quilts afmaken!

Ria zei

Het wordt al een heel mooi geheel.

Hennie zei

Mooi blokjes Annemieke, morgen ga ik ze live bekijken.
Het geheel ziet er ook erg mooi uit.

Groetjes Hennie

Ineke zei

Mooie blokjes heb je gemaakt! Wat ik leuk vind is dat ik ook bijna aan rij d begin, nog 3 blokjes.

AnitaS zei

Mooi wordt hij al. En je moet ook genieten van het maken en niet haasten.

Guusje, zei

Wat een mooie blokken voor je dear jane en wat heb je er al veel,het wordt al een prachtig geheel.