vrijdag 7 december 2012

Mandjes

Sinterklaas is weer naar Spanje en de rust is weder gekeerd zowel thuis als op het werk.
Er is niet zoveel sneeuw gevallen als de weer mannen / vrouwen voorspeld  hebben, maar toch voldoende, zodat opa en kleinzoon toch een klein sneeuw popje konden maken.



Ik was al een tijdje op zoek naar een kerststal en toen ik aan het rond neuzen was op de Sinterklaas markt, kwam ik dit prachtige gehaakte kerststalletje tegen, was precies wat ik zocht.


Ook heb ik nog tijd gehad om drie mandjes te maken, is zo leuk om te doen en vooral sinds ik een applicatie cursus gevolgd heb in Staphorst.


Iedereen een fijn quilt weekend toegewenst en geniet van de dagen die komen gaan.
Groetjes Annemieke.

Sluit ik af met : De winter is werkelijkheid, de zomer illusie.

8 opmerkingen:

Debby zei

mooi he? die sneeuwpret :)

Annie Kingma zei

Gezellig de sneeuwwpret met opa.
Mooie mandjes,apliqueren ben ik ook nog niet zo handig in.
Groetnis Annie

Grit zei

Oh wie fleißig.
Und eine schöne Krippe.
Liebe Grüße Grit

Guusje, zei

Wat een leuke kerststalletje en wat een leuke mandjes ik ga er ook weer verder mee in januari.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Leuk, opa en kleinzoon! Wat heb je een schattig kerststalletje op de kop getikt. En mooie mandjes, die blijven altijd leuk!
Groetjes, Cisca

AnitaS zei

Wat een shattig kerststaletje is het. De mandjes zijn leuk.

Teresita zei

Muy bonito! Felicidades!

Jane in Cumbria zei

Leuke fotos. Wij hebben nog steeds geen sneeuw gehad. Je mandjes worden mooi!