woensdag 30 januari 2013

Mandjes, Sjaal en geslaagd.

Ik heb weer meer tijd om met mijn hobby bezig te zijn, geen presentaties, powerpoints, toetsen, competenties, etc. Ik ben geslaagd voor de opleiding SAW4 (sociaal agogisch werker), voelt zo fijn, daarom wil ik dit graag delen.
Gisteravond een taartje gegeten met een bakkie, met degene die mij dierbaar zijn.

Van kleinzoon







Ik heb ook nog wat aan handwerken gedaan, mandjes geknipt en bezig met het doorpitten van het winterquiltje.



Ook heb ik nog een sjaal gehaakt, het zijn hexagonnetjes.


Iedereen een fijn quiltweek gewenst, moet lukken met dit binnen blijven weer.
Groetjes Annemieke.

Sluit ik af met een gezegde van een bewoner:
Beter van zwijgen berouw te krijgen, dan van spreken een vuur te ontsteken.

10 opmerkingen:

petronella zei

Gefeliciteerd! En Sjaantje updaten doe ik ook als ik er aan toe ben!

PASSIE FLOWER zei

Annemiek van harte gefeliciteerd. Een hele prestatie, wat moet dit een vrij gevoel geven. Leuke dingen heb je gemaakt

Debby zei

zier er leuk uit :)

AnitaS zei

Gefeliciteerd. Je bent met leuke projecten bezig.

Unknown zei

Gefeliciteerd, maar welk diploma heb je behaald????

Groetjes Anita

Guusje, zei

Gefeliciteerd knap hoor. Em wat heb je een mooie sjaal van hexagonnen gemaakt.

Monica zei

Waar ben je voor geslaagd? In ieder geval van harte gefeliciteerd. Nu dus even afkicken en dan lekker weer met je quilt hobby kunnen doorgaan. Succes

Miny zei

GEFELICITEERD, knap gedaan nu weer genieten van je leuke baan en je hobby!

Groeten Miny

Hermie zei

gefeliciteerd hoor en wat een schitterende sjaal heb je gehaakt.

Hermie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.