zondag 17 augustus 2014

AH tas en een deegrolletje gepimpt

De kleuren van de tas waren in het begin niet zo mijn kleuren, maar hoe verder de tas vorderde hoe mooier ik het begon te vinden. Ik heb al heel wat complimenten gekregen.


Het patroontje voor het deegrolletje komt van Soed idee.


Na een lange periode van stilte toch weer in de lucht. fijne avond met veel handwerkplezier.
Groetjes Annemieke.

Sluit ik af met: Door op te ruimen komt er ruimte vrij en kan de energie weer gaan stromen.

5 opmerkingen:

Ans zei

Wat is dat leuk geworden!

Johanna Zweden zei

Wat is dat apart zo
Groetjes uit Zweden

Inge Slaats zei

Leuk dat patroontje. Ik heb hier ook nog zo'n deegrolletje liggen. Hoe heet dat patroontje van Soedidee en kan je dat daar bestellen? Ik vind het keileuk.
Zo en nu eerst even vriendjes worden met jou LOL

Groetjes,
Inge

annemieke zei

Inge ik heb het patroontje gekregen van een mede bee-er. Ik zal de volgende keer vragen aan haar over hoe/wat.

Gr Annemieke

Hennie zei

Prachtig Annemieke, heb ik iets ge mist, ik heb je rolletje niet gezien Dinsdag ?

Fijn weekend Hennie.