woensdag 13 juli 2011

Bloemetjes

Ben er weer van weg geweest, lang geduurd, maar ga weer up-daten met de bloemetjes. Na een nare tijd heb ik er ook weer plezier in. Hier op de foto 20 bloemetjes die ik aan de "LAP"ga zetten. Deze zijn gemaakt in een tijdsbestek van ongeveer 5 weken.


Deze bloemetjes heb ik gekregen van een kennis, zo mooi sereen. Wil ik jullie niet onthouden.


Ga zo nog even bij de andere bloemenmaaksters kijken en dan is het tijd voor een lekker bakkie.
Voor iedereen nog een fijne avond met veel quilt plezier.
Groetjes Annemieke.

Sluit ik af met : Vraag niet hoe het kan, geniet er van.

13 opmerkingen:

Hennie zei

Mooie bloemen ! ! !
Laat je lap maar mooi weer groeien.
Groetjes Hennie.

Guusje, zei

Wat een mooie bloemen en de hexagonnen, geweldig mooi.

Marieke (http://quiltpassie.web-log.nl/) zei

Mooie bloemen, hoor! En lekker veel. Hopelijk is de nare tijd voor jou voorbij en kun je nu weer lekker genieten.

KijkDaarIs zei

Wat een leuke gezellige bloemen..niks fleurt een mens beter op dan hexa-bloemen!!!
de echte zijn ook mooi!!..;0)

Marjan zei

Prachtige bloemetjes!! (Je vingerhoedjes vind ik trouwens ook helemaal geweldig!)

Pat zei

Very pretty flowers - real and hexies!

Karen zei

A beautiful collection of new flowers Annemieke!

Deb zei

Your hexies are so teeny tiny! How fun!!

Deb

Mascha zei

Mooie bloemen. Zowel de eigen gemaakte als de echte.
Groetjes Mascha

Debby zei

Jaaa ze blogt weer :)
Mooie blommen heb je er weer bij!
xxx

Annefred zei

Hoi bloemenvrouwtje! Je hebt weer een mooi bosje bij elkaar. Rustig doorgaan zo, dan heb je op een dag ineens een hele mooie, grote bloementuin!

Renate Bischoff zei

Your garden is growing beautiful.
And the white roses are wonderful.
Have a nice day
Renate

H@rry zei

you will plant the smallest flower seed and it will become the greatest and most mighty love flower in the world! veel liefs mij xXx