vrijdag 19 april 2013

klosjes

Ik heb een paar klosjes aan elkaar gezet om te kijken hoe het er uit gaat zien.....
Mijn kleinzoon Luuc heeft het even voor oma opgehouden......


Ook heb ik een strookje vingerhoedjes aan elkaar gezet....nu nog aan de top naaien.......


Deze lounge-bank heeft mijn zoon gemaakt van steigerhout...... staat erg mooi, ben er ook heel blij mee..///

Fijn weekend allemaal......... groetjes Annemieke.

Sluit ik af met : Geluk bestaat uit 3 dingen iets om van te houden, iets om te doen en iets om op te hopen...

9 opmerkingen:

Lida zei

Gave bank en mooie klosjes en vingerhoedjes, groetjes
Lida

Miny zei

Wat een mooie bank!

Groeten Miny

Johanna Zweden zei

Je quilts worden mooi en wat een schitterende bank
Fijn weekeinden groetjes Jok

Wilma Kuin zei

Mooie klossen en vingerhoedjes en een schitteende bank!!r

Hermie zei

de vingerhoedjes zit gewoon diepte in zoals hij nu op de foto staat.
je bank is prachtig, dat staat zo mooi, straks een paar mooie kussens er in en je kunt genieten.

AnitaS zei

Mooi klosjes en vingerhoedjes. Wat een fijne bank is het.

Sieneke zei

wat en lief mannetje die zo graag oma ff helpt ,met haar leuke quiltje. geniet er maar van hoor voor je het weet zijn kleinkinderen ook groot aan het worden.

Guusje, zei

Wat een mooie klosjes en vingerhoedjes en de bank prachtig.

Annefred zei

Lijkt heel leuk die klosjes en je vingerhoedjes groeien natuurlijk ook snel. Wat een mooie bank, geef mij ook zo'n zoon, nou ja, die van mij zorgt dat m'n auto altijd loopt, dat is ook wat waard!