zaterdag 13 april 2013

Scottie dog

Ik zag bij haar een pracht van een quilt met scottie dog`s. Omdat ik zelf in het bezit ben van een schotse terriër  inmiddels al 12 jaar oud, vind ik het wel leuk om er ook aan te beginnen. Het patroontje heb ik gekocht bij haar. Ik heb een probeersletje gemaakt, maar ik ga de achtergrond niet rood maar met beige/lichtbruine tinten maken.


De dekjes van de scotties ga ik in zwart rood/witte stofjes maken.  De stofjes heb ik jaren geleden gekocht in Engeland, ze zijn er voor gemaakt. Moet alleen nog op zoek naar een leuk zwart stofje voor de scottie zelf. Ik maak grijze en zwarte......................................


Volgende week maar op pad voor de benodigde stofjes en dit is een crime om te doen........HEERLIJK......

Fijne dagen en geniet van de a.s  * ZON*  als je even kunt..................
Groetjes Annemieke.

Sluit ik af met : Wie wat bewaart die heeft wat.........

6 opmerkingen:

Debby zei

Ben benieuwd.....

Johanna Zweden zei

Wat is dat leuk geworden enig patroontje
Fijne zondag groetjes Joke

AnitaS zei

Het is een leuk patroon. Ik ben benieuwd hoe het er in jouw kleuren uit gaat zien. Hier is nu geen zon te bekennen.

PASSIE FLOWER zei

Wat is dit een leuk patroontje, ik ben benieuwd naar jou kleuren.

Jane in Cumbria zei

O wat leuk, allemaal van die leuke hondjes! het zal vast heel mooi worden. En wat erg dat je nou toch weer naar een quiltwinkel moet......;o)

Miny zei

Echt een quiltje voor jou,er is altijd wel een reden om een quiltwinkel te bezoeken;))

Groeten Miny