zaterdag 5 februari 2011

2 Nieuwe projecten

The Calico Garden Quilt hangt in het shelburne museum in Shelburne U.S.A. De quilt is in 1950 gemaakt door Florence Peto. De quilt is 39 inch/49 inch groot en elk blokje is 3 x 3 inch. De bloemen zijn geappliceerd en de bloemen in de randen ,broderie perse. 152 verschillende stofjes zijn in de quilt gebruikt, dus met recht een scrap quilt. Wij maken een replica en komen om de 14 dagen bij Rietje
 
Dit zijn mijn 4 blokjes die ik gemaakt heb.

Visions of christmas BOM. Mijn eerste blok.




Wens ik iedereen een fijn quilt-weekend. Ik heb er zin in.
Sluit ik af met : Wat doen weekdieren in het weekend?

3 opmerkingen:

Hennie zei

Mooi twee nieuwe projecten Annemieke, dat houdt de vaart er wel in, ha, ha, ha.
Fijne zondag Hennie.

PASSIE FLOWER zei

Ooh, helemaal verliefd op de calcio gardenquilt.
groetjes Warna

Sandra zei

Hai,

Hartje vandaag ontvangen. Wat een mooie kleurtjes. Het krijgt een mooi plekje in mijn huis.
Foto's gemaakt en nu wachten tot 1 maart om het te delen in mijn blog.
Heb je enveloppe hergebruikt voor mijn hartje die ik moest versturen.
Leuke blog en wat maak je mooie spullen.
Ik quilt zelf niet, maar mijn moeder kan het ook zo goed.

lieve groetjes uit Haarlem
Sandra