woensdag 23 februari 2011

Update one flower


 Ik heb de 100 gehaald, nog een lange weg te gaan op naar de volgende  100 one inch flowers.

Jammer dat de kleuren niet mooi uitkomen in het echt zijn ze veel helderder.


Dit emmertje heeft mijn kleinzoon Luuc voor zijn mama gemaakt, toen hij afgelopen 3 dagen bij ons logeerde.

En dit leuke roze/paarse speldenkussentje heeft mijn dochter voor mij gemaakt, vind ik zo mooi. Mijn dochter heeft zich zelf via you tube het haken aangeleerd.
Het lieveheersbeestje is de concurrent goed aan het bekijken, accepteert ze het of niet. Laat ik het maar doen met z`n tweeèn is het veel leuker.
Allemaal een fijn quilt-avond.

Sluit ik af met :Langzaam aan, dan breekt het lijntje niet.

15 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtig je tuintje. Gefeliciteerd met de 100! Je bent verwend met mooie dingen.

Heleni zei

Ik vind de kleurencombinatie helemaal geweldig...

groet Heleni

Birdie zei

Your garden is lovely, and is coming together very nicely.

Karyli zei

Beautiful flower garden!!

Debby zei

Applaus! De honderd gehaald!
Op naar de volgende 100 :)
Wat een creatieve zoon heb ik toch, het bakje staat hier mooi te pronken op tafel :)
xx

Saskia zei

Wow! 100 bloemen en nog even wat te gaan. Het wordt een leuke tuin!

Karen zei

That is something, 100 beautiful tiny flowers!

Kate zei

Your flower garden is looking wonderful...It is so pretty,,,I love the colours...xx

Miny zei

Hoi Annemieke,

Als je de foto ziet zou je het toch niet zeggen dat het er 100 zijn.
Ziet er leuk uit!!

Groeten Miny

Annefred zei

Wat heb jij een mooi bloementuintje! Ga zo door, maar ik vind dit al zeer veelbelovend!
Groet,
Anki

PASSIE FLOWER zei

Ziet er prachtig uit,Ik ben ook helemaal weg van het hexagonnen.Wat leuk dat je zo creatief bezig bent met je kleinzoon.
Jammer dat ik je morgen niet zie op de beurs.
gr. Warna

Jane in Cumbria zei

Je bloemetjes zijn prachtig!!!
groetjes
Jane

Hennie zei

Gefeliciteerd je hebt de honderd gehaald deze week succes met je hexa bloemen ! ! !
Fijn weekend, tot dinsdag Hennie.

Marieke (http://quiltpassie.web-log.nl/) zei

Tjonge: 100 van 1 inch? Daar heb ik respect voor: zoveel kleine bloempjes! Op naar de volgende 100?

Wendy zei

Very beautiful flower garden!