zondag 13 februari 2011

award


Deze heb ik vandaag gekregen van Gerda creatief voor beginnende Blogger. Vind het wel leuk dat ik het gekregen heb. Ook is de bedoeling dat ik het door geef aan 3/5 beginnende bloggers. Ik heb de volgende bloggers gekozen : Warna met haar blog inspiratie, dit krijg ik vaak ook als ik haar blog bezoek.
                              Berbel ook met haar blog inspiratie, ziet er altijd zo verzorgt uit. Bezoek haar blog met
                              plezier.
                             Marieke met haar blog quiltpassie, heel leuk om op haar blog te neuzen. Zo veel
                              verschillende projectjes kom je tegen, mooi.

Ga maar eens bij de volgende bloggers een kijkje nemen, doe ik ook als ze berichtjes publiceren.

2 opmerkingen:

Marieke (http://quiltpassie.web-log.nl/) zei

Hartelijk dank voor de award. Wat leuk dat je aan mij dacht! Hmm, daar ga ik eens fijn over nadenken: aan wie ik deze award door zal geven. Mooie dingen maak je, maar dat wist ik al! :-)

Mascha zei

Gefeliciteerd met je award. Je hebt hem verdiend.
Groetjes Mascha