woensdag 24 augustus 2011

Cotton Country Quilt.

Het randje zit er om heen en èèn zijkant van zes blokjes heb ik er aan genaaid. De blokjes zijn vier reepjes van 1 3/4 inches x 5 1/2 inches. Het is een mooi werkje maar de kleurstelling vind ik wel een lastig werkje.

 Op de èèn of andere manier zijn de foto`s nooit duidelijk, met of zonder flits. Snap niet hoe dat kan.
Ik heb al een aantal reepjes geknipt en èèn blokje is klaar. Ik vind het een mooie quilt in wording, de kleuren doen warm aan en het doet me denken aan de herfst. Dat vind ik nu zo fijn in Nederland, de vier seizoenen.


Ik ga nog even verder met het naaien van de reepjes en het sorteren op kleur. Voelt altijd weer lekker als er wat af is. Moet kalm aan doen met het maken van TOPS, het quiltwerk staat weer op een laag pitje.Er wachten er nog een aantal om gequilt te worden.

Fijne Woensdag met veel quilt plezier.
Groetjes Annemieke.

Sluit ik af met : Soms moet je veranderen om jezelf te blijven

5 opmerkingen:

Hennie zei

Deze wordt ook prachtig Annemieke ! ! !

Groetjes Hennie.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Mooi, weer heel wat anders dan in roodGroetjes, Cisca

Debby zei

Echt mooi!! mooi kleurtje dat paars!
Tot morgen!
xx

Miny zei

Leuke rand maak je er omheen, staat fleurig.

Groeten Minydotskide

Guusje, zei

Hij wordt erg mooi en idd erg warm van kleur kan me voorstellen dat je er met veel plezier aan werkt.