vrijdag 5 augustus 2011

Leannes house

Ta.....da, blok 1 is ook gequilt, dus moet ik nog 3 blokken 4, 7 en 9. Moet te doen zijn voor September, heb al een begin gemaakt met blok 4. De quilt wordt al hoe mooier, je kunt het nooit goed zien op de foto`s, dat is wel jammer.


Wat vinden jullie hier van, is het geen plaatje. Zou ik graag in mijn tuin willen hebben.


Laat ik nog een foto`tje zien van mijn Leanne, bedenk er nog wel een andere naam voor, ben er nog niet uit wat.

Wil ik jullie nog een fijn weekend wensen en een hele fijne vakantie voor degene die weg gaan.


Groetjes Annemieke.

Sluit ik af met :  Jouw eigen weg vind je niet in een routeplanner.

7 opmerkingen:

Heleni zei

Wat wordt tie mooi hè.

groet Heleni

Annefred zei

Mooi hoor, je moet er eens een lampje ophouden en dan een foto maken, dan zie je het quiltwerk pas echt goed. En die paarse plaatjes........... whoo helemaal mijn kleur. Jij ook goed weekend!

Debby zei

Word echt mooi hoor! Mooie kleuren zo...
Dikke kus van ons uit Terschelling!
xx

Hennie zei

Hij wordt erg mooi Annemieke nog een paar te gaan succes, het lukt je vast voor september ! ! !
Fijn weekend Hennie.

PASSIE FLOWER zei

Hij is prachtig, zelfs de achterkant met de roosjes, nu nog een naam....groet, Warna

Miny zei

Ohh Annemieke wat ga je snel, hoe bevalt de quiltstandaard?

Groeten Miny

annemieke zei

Ik moet heerlijk zeggen , de standaard bevalt uitstekend als je er handigheid in krijgt. Ik ben er heel handig in geworden de afgelopen weken. Opschepper hè, maar het is wel zo.

Groetjes Annemieke.