dinsdag 6 december 2011

Boom

De Kerst boom staat en deze komt morgen weer aan de muur te hangen. Leannes House heeft mijn zoon eraf gehaald. De knollen zijn op , dus ik ga morgen verder met de kerst kaarten schrijven. Straks weer gezellig naar de Bee bij Miny. Kijken wat voor mooi`s er weer te voor schijn komt. Heb er zin in.


Ik vind het zo`n gezellige tijd , heb nooit het gevoel dat het de donkere dagen voor Kerst zijn. Probeer er dan ook volop van te genieten. Mooi met al die lichtjes en versieringen. Prettige avond allemaal.
Groetjes Annemieke.

Sluit ik af met : Het is nooit te laat om te zijn wat je had kunnen zijn.

6 opmerkingen:

Jane in Cumbria zei

Ja, ik vind deze tijd ook altijd zo gezellig. Mooie quilt laat je zien.
groetjes
Jane

Debby zei

Je bent mooi op tijd met je kerstboom, dat ie nu al staat!
Luuc & ik hebben hem vanmiddag ook al neergezet & versierd ;)
Hadden ze op school ook gedaan vanmorgen en nu wou ie dat vanmiddag ook graag thuis :)
Nog 3 toeren ff weer een update he?

Miny zei

Ik ben het helemaal met je eens, heerlijk genieten deze maand, wasbgezellig vanavond.

Groeten Miny

PASSIE FLOWER zei

Je eerste huisje is al gemaakt, dit blijft een mooi quiltje,groet Warna

Johanna Zweden zei

Wat een schitterend Quilt en een fijne dag bij de Bee en doe Minny de groetjes van me
Groetjes Joke

Wieke van Keulen zei

Prachtig, Annemieke! En... ik lees net bij Guusje over jouw kerstcadeautjes. Dat ze die kan laten liggen tot kerst...