donderdag 1 december 2011

Huisjes

Jawel ik ben ook overstag gegaan, na lang treuzelen en zuchten en kweet niet al wat meer. Ik heb er dan ook erg veel zin in. Kan nu gaan fantaseren, welke kleuren, een beetje scrappy of ......................................toch niet of............................................................enzovoort.

Is het geen plaatje.

Kreeg ook nog deze enveloppe in de bus en kijk eens wat er in zat, mooie stofjes voor mijn bloemetje van Katrien. Is dat nu een verrassing of niet, leuk.

Bedankt Katrien erg attent, ga er morgen maar meteen de schaar in zetten en bij mijn volgende update zijn ze er bij. Ik heb al zoveel verschillende kleurtjes bloemen, het wordt alsmaar vrolijker.
Groetjes Annemieke.

Sluit ik af met Kijk naar wat er wel is, niet wat er niet is.

9 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Ben benieuwd naar al die huisjes!
Wat is er met je foto´s gebeurt!
Groetjes Joke

Miny zei

Leuk dat je ook meedoet!!

Groeten Miny

annemieke zei

Ja zeg het maar, zijn bijna allemaal verdwenen.

Annemieke Nierop zei

Ook ik ben overstag.... leuk om met zoveel mensen aan de slag te aan hè? Maar 365? tja.... ik weet nu al dat dat m niet gaat worden. Gelukkig ben je daar vrij in...

Debby zei

ben heel benieuwd! wat vreemd dat je foto's weg zijn...

Hennie zei

Je doet ook mee, ik weet het nog niet ik neem nog even bedenktijd!

Fijn weekend Hennie.

Guusje, zei

Wat een mooie lapjes heb je gekregen van Katrien en wat leuk dat je ook meedoet aan het huisjesproject.
Vandaag heb ik je pakje ontvangen, dank je wel ben er erg blij mee, net als met de lieve kaart die erbij zit. Ik ga de cadeautjes onder de kerstboom leggen en eerste kerstdag uitpakken. Je ziet ze dan 2e kerstdag verschijnen.

Inge zei

Gaaf, weer een huisjesbouwer! Je zal zien dat het leuk wordt, zeker met al die mensen die meedoen.
Mooie lapjes van Katrien!

Fijn weekend,
Inge

katrien zei

De lapjes zijn je met plezier toegestuurd.
Ik heb me ook opgegeven voor de huisjes.