zondag 11 december 2011

Kerstruil

Gisteren dit pakketje gekregen van haar en dit zat er in. Heb het vanmiddag uit gepakt en ik ben er blij mee. Leuke presentjes zijn het , maar ik kan het nog niet aan jullie laten zien. Het is toch heel leuk zo`n Kerstruil, kan het iedereen aan raden.



Zijn vanmiddag in Münster geweest op de koffie om hunnie eens te verrassen en toen kreeg deze ook nog van  Debby mijn dochter. Een mooie lila kleur, staat leuk op zwart.


 Nou het kon niet op dit Weekend. Fijne avond alle lezers en de groetjes,, Annemieke.

Sluit ik af met : Don`t walk in front of me, I may not follow. Don`t walk behind me, I may not lead. Walk beside me and be my friend.
                   

9 opmerkingen:

Annemieke Nierop zei

Een mooie spreuk en wat leuk dat jouw creatieve genen ook bij jouw dochter terecht zijn gekomen...

Quiltpassion.blogspot.com zei

Jij zult het deze winter niet koud hebben. Wat een mooie kleur! mooie spreuk ook!
Groetjes, Cisca

Debby zei

mooie spreuk!
mijn omslag doek is inmiddels ook af.
was gezellig vanmiddag, echt een verassing!
xx

PASSIE FLOWER zei

je bent een bofkont

katrien zei

Leuk je pakjes te zien.Veel plezier ermee.

Inge zei

Leuk, die cadeautjes!! Ben benieuwd naar de inhoud.

Guusje, zei

O wat leuk dat je ook je pakket hebt gekregen. En fijn te lezen dat je het leuk vind mooie stola heb je gekregen, heerlijk warm voor de koude dagen.

Lida zei

Mooie spreuk en heerlijk zo'n pak vol pakjes! Groetjes
Lida

Jane in Cumbria zei

Wat een heerlijke omslagdoek! Bof jij even! Ik ben ook blij dat de lapjes goed zijn overgekomen. Veel plezier met alle bloemetjes!
groetjes
Jane